Menu
Menu

Etrias wint Jonge Ondernemersprijs

uitreiking topawards

Tilburg, 11 april 2014 - Het Tilburgse bedrijf Etrias heeft de Admarkt Topaward 2014 in de categorie Jonge Ondernemer in de wacht gesleept voor hun webwinkel Bedsupply. Mede-eigenaar Stan Verhoeven ontving de award tijdens een feestelijke uitreiking in Club Dauphine in Amsterdam. Marktplaats reikt deze onderscheiding jaarlijks uit aan jonge ondernemers die zakelijk succesvol zijn door effectief online te adverteren en te ondernemen.

Ontstaansgeschiedenis Bedsupply
Verhoeven startte drie jaar geleden samen met compagnons Laurens Ultee en Wouter Schreurs de online winkel in beddengoed Bedsupply. Inmiddels zijn zij onder de noemer Etrias eigenaar van meerdere webshops en actief in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Marktplaats kent hen de ‘Jonge Ondernemer Award’ toe omdat zij staan voor een nieuwe generatie van jonge ondernemers, die de kansen die e-commerce biedt als geen ander weten te benutten. Bedsupply is drie jaar geleden tijdens de studententijd ontstaan en is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een internationaal opererend bedrijf met meer dan 30 werknemers.

Douwe Verberne, Hoofd MKB van Marktplaats Zakelijk: "De Admarkt Topawards reiken we dit jaar voor de vijfde keer uit. Aan het groeiend aantal inzendingen en de professionaliteit van deze bedrijven kunnen we zien dat online ondernemen in Nederland volwassen is geworden. Het is een feest om al deze enthousiaste, inspirerende en soms zelfs ontroerende verhalen te lezen. Het is indrukwekkend om te zien hoe de drie jonge eigenaren deze zeer professionele en uitgebreide webshop Bedsupply hebben neergezet. We verwachten in de toekomst nog veel van deze jonge multi-ondernemers te zullen horen."

Over Admarkt
Admarkt is het cost-per-click-advertentieprogramma van Marktplaats Zakelijk. Met Admarkt Topadvertenties kunnen verkopers product-specifiek adverteren binnen een relevante rubriek op Marktplaats. Maandelijks ontvangt Marktplaats ruim 6,5 miljoen unieke bezoekers. Hoewel veel mensen bij Marktplaats de associatie met tweedehands producten hebben blijkt dat ruim 40 procent van de bezoekers zoekt naar nieuwe producten.